läggan

satan vad allt är bipolärt och upp & ner. var och tittade på lägenheten, den är fin som snus. kände att ja, här ska jag bo. pratade med mäklarna som sa att hyran + skatt och el-vatten-räkningar skulle bli nätt och jämt exakt vad jag tjänar per månad.... och att jag måste lägga ut ca 10 000 kr.... vad gör en.... satte mig på ett fik, drack en hel kanna te och bara stirrade i några timmar och tänkte nä, nu åker jag hem. jag vill inte vill inte vill inte åka till jävla kukstockholm men vart ska jag ta vägen
 
 
men!! vad det verkar som kan jag få bostadsbidrag!! för typ 60% av hyran, tack samhället!! det är helt stört. alla tre fönster på våning två kan evenutellt vara mitt hem snart?? igår gick jag upp kristligt tidigt för att åka till knaresborough och lämna in alla jäkla papper för att få hyra. den här veckan får jag reda på om mäklaren och hyresförmedlingen tycker att jag är ok och då kan jag ba ta alla mina två resväskor och flytta in!!!! om jag inte får den kommer jag dränka mig i ett badkar med sirap :)
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Håller tummarna för dig!! Verkar som det vore helt jäkla fantastiskt.
P.s. Din blogg är GRYM men det vet du säkert redan.

2014-01-13 @ 02:08:49
URL: http://alicehedstrom.spotlife.se
Postat av: Frida

Jaaaa du måste få den!!!

2014-01-13 @ 12:20:11
URL: http://dezdemonas.blogspot.com
Postat av: h

du är bäst, hejja dig!

2014-01-14 @ 15:48:16
Postat av: Katya

asså tycker om dig så mkt!

2014-01-20 @ 00:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0