om en lägenhet & svar på fråga

idag har jag gjort tomatsås med massa olivolja, vitlök och lite socker i. dricker kaffe i sängen & firar att jag ska på visning imorgon (!!) jag! på visning!! jag som fortfarande är 13 eller va??
en tvåa i knaresborough med fint badkar som egentligen är för dyr att hyra, men allt är dyrt här. lite extrajobb och nudlar, det kommer ordna sig (det kommer ordna sig, christina, andas för i helvete).
förresten så måste ni googla bilder på knaresborough. det är en sån drömmig liten stad. frida sa att det ser ut som nåt från game of thrones föreslog att jag skulle köpa en struthätta :)
 
fick en fråga:

hej. vad ska du göra istället för att plugga? jag har precis hoppat av pga kände att jag bara pluggade för att det är så en bör. nu vet jag inte vad jag vill. så jag är helt fri. det är skitläskigt.
 
bra!!! gjort av dig!! att hoppa av för att det inte kändes rätt. duktigt och modigt!! på din fråga vet jag inte riktigt vad jag ska svara. vad finns det att göra om en inte pluggar? jättemånga saker!! jag är nöjd med att ha ett vanligt kneg, komma hem & kunna slappna av och göra sånt som jag tycker om. läsa, skriva noveller, hänga på internet, se gamla indiefilmer, lyssna på poddar, laga världsgod mat. om en månad eller ett år eller när det nu blir så kanske jag vill nåt annat men det kan jag väl ta tag i då. orkar ingen livslång "plan" för då stressar jag sönder till en liten ångesthög. tror du vet massor av saker som du vill som inte har med plugg att göra? ibland kan det va skönt att ha ett vanligt nio till fem-kneg så hyran går ihop och vid sidan om göra sånt som du själv vill. någonting blir inte mindre på riktigt för att det inte är en utbildning. puss

Kommentarer
Postat av: matilda

kan du inte svara på resten av frågorna från förra bloggens frågestund? lr har du redan gjort det? :) älskar att du är tillbaka här!!

Svar: nej juste det har jag nog inte gjort!! ska ta tag i det lovar
christina

2014-01-08 @ 14:44:35
Postat av: Frida

Wihooooo vad jag gillar att du bloggar igen!

2014-01-08 @ 14:55:22
URL: http://dezdemonas.blogspot.com
Postat av: Malin

Äh du är bäst :-))

2014-01-09 @ 10:59:50
Postat av: Elin

så kul att du har börjat blogga igen!

2014-01-10 @ 18:08:08
Postat av: celine b

Det skulle vara guld om du kunde visa lite bilder på omgivningen där du bor. Är sjukt nyfiken!

2014-01-13 @ 21:28:57
URL: http://celinebarwich.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0