x





var på landet i söndags för grå natur är ändå bättre än grå stad. att frosta av frys och flytta in utemöbler är också det bättre än att ligga i sitt eget svett en hel dag i sängen. hittade en massa trumpetsvamp dessutom, 1 kg eufori. 




å sen så har jag knegat. jobbar på ett café sen augusti och det är mest slitsamt för knäna, stökigt och stressigt men också ganska kul. som när en får göra saker gjorda på nötter, dadlar, kokos och choklad. 

detta är mitt första blogginlägg skrivet på mobilen förresten! min dator dog mitt i shrek häromnatten :( sämst 
meeeen imorgon vid den här tiden sitter jag på ett hotellrum i marais å dricker cava, skål för det!!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Blir så glad när du bloggar! Trist med knäna och datorn dock.

2014-11-05 @ 10:04:51
URL: http://dezdemonas.blogspot.com
Postat av: sandra

hallå! vad gör du i Paris? hur kan du bara flytta kors och tvärs hela tiden? jag vill med! gör ett reseinlägg :))))

2014-11-08 @ 01:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0