hej nya gamla bloggen

gott nytt år och allt vad en säger. 2013 var ett jävla kukår. orkar inte ens göra någon tråkig lång classic bloggsammanfattning
sämst: trean på gymnasiet, flytta från fridas och min lilla etta på st. eriksplan RIP... :'(( och att jag va arbetslös fram tills oktober samt robin thicke
bäst: att jag var så modig att jag packade väskan, köpte enkelbiljett och flyttade ensam hit till yorkshire. ångrar mig ca inte det minsta
 
just nu sitter jag i mitt stökiga rum och snusar och luktar svett i mensfläckig pyjamas som vanligt. den här sista månaden har varit lite knepig för jag har letat egen lägenhet, hittat det finaste lilla huset någonsin precis bredvid mitt jobb och taggat så in i helvete på att flytta in. och då var det ju själva fan att nån var på riktigt en dag snabbare på att tacka ja. 
så nu: kommer typ flytta in tillfälligt ovanför puben??? i ett rum i min chefs lägenhet?? och där ska jag väl bo tills jag hittar nåt annat som inte är för långt bort
 
yolo
 
carpe diem
 
vi hörs
 
nyårslöfe: bli bättre på att blogga
 

Kommentarer
Postat av: vitlugg

du äger så sinnes.

2014-01-06 @ 16:26:37
Postat av: flyrro

eye luv u darlin

2014-01-06 @ 17:25:09
URL: http://elflyrino.blogspot.com
Postat av: klara

u rock

2014-01-06 @ 19:54:34
Postat av: Johanna

Måste bara säga att du är så jävla modig, nån gång i mitt liv vill jag också våga åka/flytta någonstans helt själv. Känns så jäkla frigörande men tyvärr också sjukt skrämmande....

2014-03-04 @ 13:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0