stockholm

så nu har en flyttat hem till rövstockholm och levt i tre långa veckor som inkluderat
 
cava. i plastglas. för 82 KRONOR
prova kläder på weekday-ångest
huvudvärk. som trycker över hela pannloben nästan hela tiden. misstänker att det KAN va all snus som jag trycker in i käften men vill helst inte tro det.
undvika ögonkontakt med bekanta i kollektivtrafik
 
CLASSIC
 
men snart är det VAL 
GÅ OCH RÖSTA. rösta med hjärtat. rösta rött, eller rosa. rösta för era medsystrar, för alla som har det sämre och alla som förtjänar bättre. rösta också för att ta ditt ansvar, för att det finns så många som faktiskt inte kan eller får och det är ett hån mot dem att strunta i det. rösta för att minska den procentandel som fascisterna och rastisterna annars skulle ha. och lyssna på athena farrokhzads sommar i p1, det är bland det bästa jag hört.
 
och ja, känner att den här bloggen så sakterligen börjar dö och skrumpna ihop till en världelös liten skitsida. jag har inga bilder att visa eller meningar intressanta nog att skriva ned, allt känns krystat osv.
vi hörs! 
 
 
 
tillägg: friends n haters! insåg att det nog lät en del som att detta är hejdå 4ever. så är det såklart inte!!! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sandra

jag tycker att du ska blogga för jag gillar din blogg!

2014-08-19 @ 00:02:35
Postat av: Sofia

Skriv, jag älskar ju din blogg! Feminister är livet!

2014-08-19 @ 09:07:38
URL: http://allwomenshow.wordpress.com
Postat av: Beatrice

Älskar också din blogg! Så himla mysig och fin <3

2014-08-19 @ 14:20:30
URL: http://herbariumet.blogg.se
Postat av: a

nej lägg av, fortsätt, ingen prestationsångest!! kommer med glädje läsa/titta vad du än lägger upp. relaterar och håller med om allt du skrev nu med, puss

2014-08-19 @ 15:45:07
Postat av: Lisa

Väntar fortfarande spänt på vaginas unite del 2!

2014-08-27 @ 10:52:28
Postat av: klara h

miih jag e kvar o läser iaf:):) mvh bloggångest puss

Svar: KLARAAAAA :D:D<3
Christina

2014-09-07 @ 19:51:39
Postat av: evelina

du skriver alltid intressant!!

2014-09-07 @ 23:40:33
URL: http://evelinamaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0